Dochádzkový systém Human Časový manažér / Humanet
V rámci dochádzkového systému ponúkame dve softvérové riešenia, ktoré sú plne kompatibilné s našimi zariadeniami. Human časový manažér ako súčasť kompexného IS Human postavenom na architektúre klient – server a druhé, plne cloudové riešenie Humanet, obsahujúce aj modul Spracovanie dochádzky, ktorý spolu s mobilnou aplikáciou poskytuje maximalizáciu komfortu používateľov.
Každé z riešení komplexne zastreší evidenciu pracovného času zamestnanca a jeho automatické spracovanie podľa užívateľsky definovateľných nastavení. Môžete tak plánovať, evidovať a vyhodnocovať dochádzku zamestnancov, plánovať pohotovosti, vytvárať a schvaľovať žiadanky o neprítomnosť, či sprístupniť online prehľad (ne)prítomností zamestnancov, ktorý vám pomôže zorientovať sa v prezencii zamestnancov na pracovisku.
Human | Systémové požiadavky |
Humanet | Aktuálna verzia niektorého z internetových prehliadačov Chrome, Firefox, Edge, Safari, Opera, IE 11. |